tirsdag, april 18, 2006

Da var påsken over og lesingen har begynt...
Etter Voss turen reiste jeg hjem til Sandnes. Det var godt å komme hjem en tur, slappe av, treffe familien og få ferdig middag på bordet :)
På onsdag kvelden var jeg hos Catti og spilte spill. Litt surt at Catti vant i både Ticket to Ride og i Amon Re. Amon Re var nytt for alle utenom Catti då...
Torsdag gikk ferden til Stryn - 11 1/2 time med buss... Det gikk faktisk imponerende kjapt, et par ferjer, lang pause i Bergen og noen utfordrende sudokuer hjalp godt på:)
Langfredag satset vi håpefult på Skåla, men et par hundre meter fra toppen måtte vi bite i det sure eplet og snu. Men det gjorde ikke så mye egentlig for bak oss var det noen utrolig bra fjellsider med puddersnø som skulle kjøres! Lørdagen ble litt mer avslappende med en kortere topptur, snøballkasting og litt hopping. Påskemorgen slukker sorgen, men været gav ikke Jesus den ære... Så vi ble hjemme og spilte spill, gikk en tur ut og herjet litt ved en elv. Alt i alt en veldig bra påske!! Lykke til med lesingen alle ivrige og umotiverte studenter!
Bilder fra Stryn

9 kommentarer:

Catti sa...

takk i like måte! E du ivrig eller umotivert???

Espen og Nina sa...

Altså..."Det gikk faktisk imponerende kjapt, et par ferjer, lang pause i Bergen og noen utfordrende sudokuer hjalp godt på:)"... ka med Espen som satt ved din side og holdt humøret ditt oppe!!! eg e skuffa, sverre!

Hadde forresten ein veldig fin tur opp t Styrn eg og! Hadde så hyggelig selskap av ein veldig koselig fyr, ja, han hette Sverre! Udenom d så leste eg litt i ei bok. Men d va Sverre som gjorde turen så innholdsrik og kort!

Sverre sa...

Sorry Espen!! D va jo klart at det hjalp godt på med deg i nabosetet! Va en god busstur. Hadde "defently" ikkje vert den samme uten deg Espen!

Må vel kanskje sei at eg e litt umotivert...

Espen og Nina sa...

Takk

ane marie sa...

Hei du! Lykke til på den muntligen din hvis jeg ikke ser deg på nla før det! Og fallskjermhopping?! Sverre, din galning!!

Sverre sa...

Heisann!
Takk, takk! Eg komme nok te å sitta på nla dagene frem te fredag
Lykke te med lesing du og ja!

Catti sa...

Koss gjekk eksamenen?

Sverre sa...

Eksamen gikk bra! Alltid deilig å ver ferdig med eksamener!

Anonym sa...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Effexor xp and buy and no prescription Body fat weight loss propolene 1997 dance hits Us patents of plaster of paris men who wear a bra domain name register Accomodations in edmonton ab