fredag, april 07, 2006

Da var det påske igjen, og det kommer til å bli en begivenhetsrik påske!!
På lørdag og søndag skal jeg til voss for å ta mine første fallskjermhopp. Har vært på kurs tirsdag, torsdag og skal igjen i kveld, før vi reiser til Voss i helgen for å teste i praksis. Blir vannvittig!
Søndag kveld/mandag morgen reiser jeg hjem til Sandnes. Blir godt å komme hjem en tur! Har ikke vært hjemme siden jul.
På torsdag morgen er det klart for å reise med buss i mange timer til Stryn. Da blir det daglige toppturer sammen med folk jeg gikk på Valdres folkehøgskole med. (Geirmund som vi besøker, Kjell Erik, Espen, Magnus og Bente). Gleder meg. Bildet er tatt på vei opp til Skåla i påsken i fjor! Håper på like stor suksess i år! Posted by Picasa

4 kommentarer:

Haugtussa sa...

God påske. det hørte kjekt ut. Spesielt Stryn.

Linda sa...

Go påske!! =)

Maren Elise Sellevold sa...

plutseli forvilla eg meg inn på bloggen din.. he. kjekt d!! forstår du har lagt trompeten på hylla, så då e m i så fall to;-)
Ha ein herli påske. Nyt sola (om hu komme) og sandnes.
Maren (fra Lundehaugen)

Sverre sa...

God påske te dokke og!
Lenge siden Maren. Men trompeten e ikkje lagt heilt på hyllå... Spele litt inni blant. Men glemte å skriva om den på profilen min ja.