onsdag, januar 17, 2007

Nytt innlegg igjen!

Tenkte jeg bare skulle lage en post til Catti som takk for at hun skrev et blogginnlegg for meg i går. Gratulerer med dagen Catti! Har funnet noen bilder som jeg tenkte du ville sette pris på :) Det er kanskje en stor sjanse for at du ikke leser dette, siden du sannsynligvis allerede har lukket siden...




Til dere andre så stemmer det at jeg skal til Kenya! Det skal bli greit å komme ned til sol og varme i motsetning til regn og kulde her i Bergen. Kulde kan kanskje diskuteres, men i forhold til Kenya så er det kaldt! Vi er uansett en gjeng på 5 stk. som reiser avgårde 9. februar. Foreløpig vet vi veldig lite om hva som møter oss der nede, men vi vet iallefall at vi skal ha praksis på en eller flere lokale skoler noen mil sør for Mombasa, og at vi skal bo på et konferansesenter mens vi er i praksis. Praksisen varer i 4 uker, og så skal vi ha litt over ei uke med ferie før vi kommer hjem igjen. Hva vi skal gjøre i ferieuken er ikke helt bestemt, men safari er iallefall på programmet!

I dag har vi vært og fått de siste sprøytene før vi skal reise, så nå kjenner jeg at det begynner å gjøre vondt å løfte armene for høyt opp... Satser på at det går fort over, for det er ikke så veldig gunstig for klatring. Det kommer nok flere oppdateringer etterhvert, men i anledning reisen har vi opprettet en egen blogg for afrika turen. Siden xblog svikta, har Christine nå oppretta ny blogg på sprayblogg: http://afrikaensemble.sprayblogg.no/

9 kommentarer:

Catti sa...

FYYYSJ!
eg blei redd. Klarte ikkje lesa innlegget.

Anonym sa...

Ny afrikablogg:

http//www.afrikaensemble.sprayblogg.no

Sverre sa...

Bra jobba Christine!

Gunn-Marit Storemyr sa...

så kjekt å lese bloggen din :-)! Gratulere med dame (selv om det er en stund siden:-).. Kult at du skal reise til Afrika, Kenja.. Gled deg masse :-)..

Klara Jensen sa...

Hihi, tenk at eg har øvesett heile edderkopp-bloggen "din"!! Fatte kje at da e mulig..e sånt ein oppdage når ein e lei av oppgaveskriving og scrolle opp og ner på alle mulige slags web-sider! :) Veldi skuffa øve at du ikkje dele edderkoppfobien m meg, tenk så masse tanka me kunna ha utveksla!

Må forresten òg bare få tilføya at eg elske vinteren pga lite fobi-dyr, ikkje ei vevkjerring å sjå på rommet mitt. Måtte de alle frysa te IS!!!

Sverre sa...

Gunn Marit: Takker, glede meg te å reisa!!
Klara Vibeke: "scrolle opp og ner på alle slags sider"... syns d va litt nedlatende mot bloggen min!!
Enig at d e digg med vinter i forhold te insekter! Tenk en sommer uten mygg og knott!!! Eneste grunn te at eg akseptere edderkopper e at de spise mygg, d samme gjelde flaggermus.

Klara Jensen sa...

Off, eg ser heilt klart at den kunne virka nerlatande øvefor bloggen din altså, beklage! :) Sannheten e at eg faktisk scrolla opp og ner øvealt den ettermiddagen, men viss da e ein trøst så e bloggen din no blitt ein av de faste eg "sjekke innom", så du inngår ikkje i kategorien scrolle-opp-og-ner-øvealt altså. Derfor da e så lenge sio du har vært på besøk her??? :)

Klara Jensen sa...

"lenge" e forresten et relativt begrep i dinna sammenhengen. :)

Sverre sa...

Ja, eg ville ikkje ta sjansen på å treffa deg itte det innlegget, så eg har holdt meg vekke i øve ei uga nå...:) Men siden d ikkje va meiningå, så kanskje eg får vurdera å komma på besøk igjen. Det e jo ikkje lenge te dokke får ein gode pause fra Sverre-besøk!