tirsdag, mai 16, 2006

17. mai!
Til vanleg ville eg ha kalla denne dagen for oppskrytt, men eg gleder meg faktisk til i morgon. Det blir fysst frukost i Lappen 19, så skal me gå i tog med Studentkrik Bergen. Når me har gått og vist oss frem gjennom Bergens gater blir det lunsj i Nygårdsgaten 66. Utpå ettermiddagen blir det kanskje grilling eller noko ute i Munkebotn. Kor mykje skal eg lese denne dagen då? Ikkje ei einaste sia! Skal eg spise is? Sjølvsagt! Det er vel nesten obligatorisk, sjølv i regnver. Skal eg ha på dress og finstas? Burde vore sjølvsagt, men dessverre er dressen heime i Sandnes... Difor er det veldig greit å gå i tog for KRIK slik at eg kan gå med KRIK kler!

Dokke har kanskje lagt merke til at eg prøver meg på nynorsk... Eg skal ha 8 timers nynorsk eksamen 30. mai, så fra i dag og frem til då skal eg skrive nynorsk!

I alle fall så vil eg ynskje alle i saman ei rektig god 17. mai feiring! Gratulerer med dagen Noreg! Skriv gjerne kommentar med korleis du skal feire 17. mai!

9 kommentarer:

ane marie sa...

Så flink du er på nynorsk da.. eg tror eg tar bokmål eg! Har vært på Finse idag, og blitt veeeelidg solbrent! Selvom det egentlig ikke var sol engang! au au au... :( Hva er vel mer norskt enn å vaie med flagget på Hardangerjøkulen..?

Sverre sa...

Takk, takk, men det er dessverre endå litt å hente på nynorsken min...
Det høyres ut som om du har blitt godt stekt ja :) Eg traff på Runi i går kveld, og han såg ganske raud ut han og...

Sverre sa...

Eg har ein del småfeil å fikse ja... Til vanleg skriv eg ofte dialekt, så då kjem det ofte eit par dialekt ord inn i nynorsken. Det er ikkje særleg bra nei. Til dømes klarte eg å skrive eit "d" i staden for "det" nokre gonger...
Eg gjekk gjennom teksten og retta eit par feil. Ser det betre ut nå Inger?
Du må ha lykke til 30. mai du og :)

Catti sa...

eg feira nasjonaldagen vår hjemma i sengå- syk! TRAGISK!

Linda sa...

Off, eg er ikkje noko glad i nynorsk. Eg skal ha nynorsk-eksamen på onsdag. Lykke til alle eksamenslesare! :)

Tarjei sa...

Det e ikkje 17 mai nå lenger......

ane marie sa...

jaja da er det bare å si lykke til imorra!! du er så flittig atte, det blir sikkert en A..;)

Sverre sa...

Lykke te på onsdag!
Nå e eg ferdig!!!!!!!!!!!! Eller med norsken då...
Blir nok ikkje ein A, men eg ska iallefall stå.
Dårlig med oppdateringer ja... jaja

Tarjei sa...

Nei det e heilt sant, det e ikkje 17 mai nå lenger. Det e faktisk Juni. ett innlegg i månedenen må du holda